2 maj 2014

ZMIANA. MOJA ZMIANA.



Cześć!

Więc tak. Bardzo chciałabym was przeprosić za to, że przez ponad 2 miesiące nie dodałam żadnego postu ani filmiku na kanał. Nie miałam za bardzo czasu i pomysłu o czym może być post.

Wczorajszy dzień był bardzo hm... długi. Mijał powoli, nie tak jak inne. Razem z koleżanką poszłyśmy z mojego osiedla na drugie, bo umówiłyśmy się z kolegami pod TESCO. Przeszłyśmy mniej-więcej 4 km. Później jak do nich zadzwoniłyśmy nie mogli wyjść. To, że miałam aparat zmusiło W. aby została.
Większość ze zdjęć to tak, dokładnie, #SELFIE. Uwielbiam robić tak zwane "samojebki" gdy tylko trzymam aparat w ręce. Czy to przed lustrem czy na mieście.

Jak widać po nazwie postu, zmiana. Chodzi o to, że moja osoba, ja - zmieniłam się. Muszę uwzględnić tutaj charakter. Więcej się śmieję i żartuję. Zaprzyjaźniłam się z takimi osobami przez które czuję, że żyję. Do tego wlicza się również styl ubierania się. Czuję się w moich ubraniach luźniej. Zakładam legginsy, koszulkę z napisem, trampki, plecak i w drogę! Tusz, kredka do oczu, BB Cream. Makijaż. Mogę to tak nazwać, prawda? Co do niego to nic się nie zmieniło. Jednak ostatnio dbam bardziej o cerę i używam przeróżnych kremów, maseczek by pozbyć się trądziku.

Zdjęcia są robione podczas drogi do tesco jak i przed nim.




a TY jak spędzasz swoją majówkę? 

12 komentarzy:

  1. Kocham Tw blooog <33 : ***
    Zapraszam tez do mojego : http://lovley22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog <333
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już :D
    Twoja kolej :3

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem każdy potrzebuje takiej zmiany - a Ty jesteś teraz fajną, uśmiechniętą dziewczyną.

    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjecia, zmiany w życiu czasem są potrzebne :)
    Obserwacja okey, ale zacznij :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z "Michalina" każdy czasem potrzebuje zmiany...
    Pytałaś o wspólną obserwację to okej :) Ja już OBSERWUJE ;)

    http://joanna-joannaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog!
    zapraszam do mnie :

    mylife-tasia.blogspot.com

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog ♥
    Zapraszam do mnie : http://zusmiechemdozycia.blogspot.com/ ♥
    Może obserwacja za obserwację ? Jak coś to daj znać :) Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisałaś u mnie czy chcę obserwację za obserwację... normalnie nie lubię czegoś takiego, ale Twój blog bardzo mi się spodobał i nawet gdybyś tego nie napisała i tak bym zaobserwowała ;) Super fotki.
    Obserwuje, jeśli spodobał Ci się mój blog liczę na to samo z twojej strony.

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja majowka byla baaardzo zla poniewaz padal deszcz
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka ty jestes sliczna *.*
    swietne tlo bloga ♥

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na majówce miałam grilla c;
    Pozdrawiam ;*
    + Obserwuję
    willin-w.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. moja majówka była miła i przyjemna :)
    obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://klaudusia-caly-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń