16 gru 2013

my first #outfit


cześć!
W tym poście pojawił się mój PIERWSZY #outfit. Taki pomysł długo chodził mi po głowie i w końcu odważyłam się tak ubrać. Nie wiem jak wam ale mi bardzo się podoba ten strój. Założę go w piątek na wigilię klasową. Zdjęcia są robione przy choince, którą ubrałam w sobotę :)
W szkole tez już macie proponowane oceny? Ja tak i nie jest najlepiej. Z matematyki 3, z angielskiego 3, z polskiego 2. Ehh, no ale zdam c:

Jutro mam sprawdzian z geografii z Afryki. Chodzi o to, że uczymy się gdzie leżą, np. pustynie, morza, góry itp. Pan daje nam kartkę z Afryką, a na niej są numerki i mamy napisać pod jakim numerkiem co jest. Też tak macie? 
Już zaraz święta, a ja nie mam jeszcze listy... Hmm, może pojawi się w następnym poście ale to zależy już od was. Może chcecie więcej #outfitów? Tylko proszę nie komentujcie, że złe oświetlenie czy "w butach po domu?!" , proszę, to moje pierwsze takie zdjęcia i nie mam jeszcze w tym kierunku rzadnego doświadczenia. Może mi pomożecie? Bardzo przydałaby mi się pomoc, gdzie? co? i jak?  

Zanim zaczęłam pisać ten post przeczytałam poprzedni i nie wiem już czy zostać w tej szkole czy nie. Jakoś znów chce mi się trenować, ta chęć do mnie wróciła. Ale tak szczerze to wolę 1 od 21. Jakoś znam ludzi i szkołę 21 i wiem jak tam może być. Przypomina mi się tamta szkoła i nie wiem czy jednak tam pójdę. Została mi jeszcze 13 lub 7. Do 7 idzie większość osób,a do 13 szłabym tylko z jedną koleżanką.

A co wy byście wybrali na swoim miejscu?


buty-deichmann/sukienka-H&M/skarpety-cropp/sweter-new yorker


12 komentarzy:

  1. swietnie wyglądasz, więcej outfitów :)
    Obserwujemy?
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hamstwo!!!! Wolisz jedynkę od 21 . Nie ale nie bierz tego do siebie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super otfit !
    Jesteś z Gorzowa Wlkp.?
    Obserwacja za obserwację
    http://pozytywnie-nastawiona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. a poza tym gimnazjum 7 lepsze już niedługo bede tam chodzić !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jakoś pięknych ocen w tym roku nie mam ;p ale cóż...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny outfit :) U mnie z ocenami chyba nie jest tak źle :D

    Zapraszam do mnie AgaForever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super outfit :)
    Śliczne buty *_*

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne outfity ! *,*
    może obserwacja za obserwację? jak tak to napisz, ja na 100% się odwdzięczę :D
    jucia-juucia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie, że obserwuj za obserwuj! ;)
    + śliczna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  10. domyślam się, że po prostu nie sprawdzasz mejla, ale wygrałaś u mnie w konkursie z RoseGal, więc proszę o szybką odpowiedź na moją wiadomość, w przeciwnym razie będę musiała wylosować nowego zwycięzce. :) Pozdrawiam.

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń