1 lis 2013

Even 14 days


Na początku chciałabym przeprosić, że nic nie pisałam przez ostatnie dni. Nie miałam pomysłu na post i brakowało mi czasu, tym bardziej, że jestem uzależniona od serialu Gossip Girl. Uwielbiam go! Oglądam ten serial przez sławną blogerkę Lucy. Zapewne znacie. Przez nią słucham Ariany Grande, Demi Lovato, Miley Cyrus, Sky Ferreria. Nie zdziwcie się, że będę pisać o tym samym co ona, np. że na okrągło słucham Ariany - Yours Truly (full album), bo to nie znaczy, że od niej zgapiam ,tylko że mam identycznie.
Tydzień temu byłam nad morzem i było fantastycznie! Oprócz tego, że gdy chcieliśmy wskoczyć do basenu (ja, siostra i kuzyn) to najpierw znaleźliśmy w nim szczura/mysz! Hhaahahh, zrobiliśmy mu pogrzeb ale było mi strasznie nie dobrze. Ble!
Wieczorem, w dzień następny zrobiliśmy mojej siostrze taką zabawę, że miała znaleźć kartki, które doprowadzą ją do jej zabawek. W czasie tego ludzie puszczali fajerwerki! Wyglądały przepięknie.
Wróciłam do domu o 20 i musiałam jeszcze odrabiać lekcje.
Co do reszty tygodnia to miałam tylko sprawdzian z angielskiego i geografii. Z historii dostałam 4, a z chemii z pierwiastków 5.
Co do tytułu postu to zostało tylko 14 dni do... urodzin! Ach, nie mogę się doczekać! Możliwe, że dostanę tablet. W końcu 3-nastka będzie ukończona.
Jednak bardzo chciałabym też dostać jakieś bluzki. Głównie z pandą. Hhahahah, może myślicie, że to dziwne, ale są one takie słodkie, że ojeju!


5 komentarzy:

  1. Też uwielbiam Lucy! <3 Ona jest świetna! <333

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzki z pandą są super! Oczywiście obserwuję!
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O bożenko te koszulki są na prawdę przepiękne , zapraszam do mnie http://pullpecik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne koszulki ja mam urodziny 25 listopada :) też nie mogę się doczekać
    obserwuję jako ♥love♥ teraz Ty (pisałaś u mnie na blogu że obserwacja za obserwację :) )
    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweet Blog site. I dig the blog:)



    http://www.jollychic.com/?a_aid=SIRIUSIT

    OdpowiedzUsuń