21 paź 2013

Hold Tight...

 Znacie to gimnazjaliści, że w każdy dzień jest kartkówka lub sprawdzian? Ja dopiero weszłam w ten świat i nie mogę się przyzwyczaić. Codzienne uczenie się i to jeszcze cały czas czegoś innego mnie przeraża. Tym bardziej, że dodatkowo mam jeszcze rano treningi przez co się nie wysypiam.
Jutro piszę sprawdzian z geografii ze współrzędnych geograficznych, skali i ogólnie posługiwanie się mapą, oraz z chemii będziemy odpytywani z pierwiastków, chyba 14.



Już wcześniej pisałam (#25 faktów o mnie), że moimi ulubionymi przedmiotami są : niemiecki, geografia i historia. Więc z niemieckiego idzie mi całkiem dobrze. Mam na koncie 5- i 5. Z historii mam jak na razie tylko 3, ale pan chyba jutro oddaje sprawdziany więc się dowiem o kolejnej ocenie. Z geografii ma 4+ i 1. Kiepsko... jutro muszę napisać na min. 4.
Do trzech ulubionych przedmiotów chyba dodam jeszcze jeden. Angielski. Uczę się tego języka już 7 lat i dopiero teraz zaczynam łapać i dostrzegać, że jednak nauka jego i chodzenie na dodatkowe zajęcia coś dały. Oglądając seriale na internecie często wybieram opcję "Napisy PL", Wtedy czasem zamiast czytać rozumiem o co chodzi. Lekcje angielskiego w nowej szkole też się zmieniły. Nauczycielka jest na prawdę fajna. Abyśmy się lepiej angielskiego uczyli w czasie lekcji mówimy tylko po angielsku. Możemy krzyczeć nawet na całą klasę, aby rozmawiać. Warunek jest jeden "po angielsku". Dostajemy również za to plusy, na zachętę. To coś daje. Nawet nie wiedziałam, że znam tyle słówek!



Co do muzyki to często o niej piszę. Słucham głównie metal (wszystkie jego rodzaje), techno, rap i rock. Czasem włączę coś innego, np : Justin Bieber, Miley Cyrus, Sky Ferreria, Avril Lavigne, Kwiatkowskiego, Demi Lovato, Chrisa Browna. Ale to nie wszystko...
Nie na widzę tej piosenki The Fox. Po prostu MASAKRA! Od refreny boli mnie głowa! Piosenkarz, ma ładny, przyjemny do słuchania głos, a tu nagle wyjeżdża z jakimś Ding-ding coś tam, coś tam. Tracę wiarę w ludzkość... Porażkaa..


xo xo :)


5 komentarzy:

  1. Fajnie macie na angielskim. My nie możemy rozmawiać nawet po angielsku. xd

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. http://beyourselfandsaytruth.blogspot.com/
    JEŚLI ZOSTANIESZ OBSERWATOREM, ODWDZIĘCZĘ SIĘ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twój blog! Obserwujemy?

    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w nauce, przyzwyczaisz się :)
    mogę prosić o poklikanie u mnie w bannery? :** daj znać!

    OdpowiedzUsuń