16 paź 2013




elo , elo ;*

Obiecałam, że będę pisać codziennie, jednak to cała ja. Obiecuję i słowa nie dotrzymuję. Szkoła już mnie wykańcza i nie wiem czy dam sobie radę z treningami. Mam je codziennie rano, oprócz poniedziałków. Wtedy mam po szkole. Praktycznie w każdy dzień jest z czegoś kartkówka lub praca klasowa czego mam serdecznie dosyć.
Jutro połowa klasy (czyli klub AZS AWF) idzie na basen w tym również ja. W końcu będzie można się rozluźnić. Wezmę aparat i może porobię parę zdjęć. Dawno nie byłam na basenie, tak z 3 miesiące. Trochę przesadziłam ale naprawdę nie pamiętam kiedy pływałam tam ostatnio. I pojawia się problem... wziąć strój jedno czy dwu częściowy? Może wezmę oba? Pech, mam jeszcze czas.
Wracając do szkoły dzisiaj pisałam sprawdzian z matematyki i biologii. Masakra. We wtorek dostałam 5 z niemieckiego - ba! Mój ulubiony przedmiot! Nie lubię polskiego. Mam z niego już dwie jedynki.


Teraz mam trudne dni. Nie wiem czemu. Wpadłam w dołek i nie mogę z niego wyjść. W szkole ze znajomymi żartujemy i wyzywamy siebie na wzajem od placków, orzechów i mnóstwa śmiesznych rzeczy. Jednak tak na prawdę nie na widzę się kłócić z kimś kogo lubię, nawet jeśli chodzi o takie przezwiska.
Cały czas stawiam sobie taki warunek będę się uczyć. nie będę nic oglądać, z nikim pisać, będę się tylko uczyć. Ale to nic nie daje. I tak włączam komputer, słucham muzyki, oglądam seriale, piszę ze znajomymi na skypie, patrzę co nowego na bestach, przeglądam aska Lucy i czytam blogi które mnie inspirują. nagle patrzę na zegarek i te zdziwienie w oczach już 21?!


 Co do muzyki to strasznie zmienił mi się typ. Wcześniej nie lubiłam techno, disco polo, rocka, metalu. A teraz uwielbiam. Parę piosenek które przez ostatni czas są moimi numerami jeden : 

♥ Senorita - Abraham Mateo
♥ Black Veil Brides - Rabel Love Song, In The End, Fallen Angels
♥ Sky Ferreria - Red Lips
♥ Justin Bieber, Juicy J, Maejor Ali - Lolly
♥ Demi Lovato - Heart Attack, Made in the USA, Give Your Heart a Break
♥ Jessie J - It's my party
♥ Ellie Goulding - Burn

Do następnego postu .  c:


11 komentarzy:

  1. Fajne fotki :) Życzę dobrych ocen ze sprawdzianów :D U nas się od placków nie przezywają co najwyżej od beboków ^^ Trzeba zacząć wiem, że przy tym dużo śmiechu :) Miłego basenu ^^
    Pozdrawiam
    http://pusta-szklanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj też miałam dzisiaj sprawdzian z matmy... ;|
    obserwujemy?
    http://czekoladowo-malinowy-blog-o-niczym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Będe stałą czytelniczką. Obserwuje <3 http://viaan-blog.blogspot.com/ Zaobserwujesz również? :_)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też tak zawsze jest z postanowieniami co do nauki. nigdy nic mi nie wypala :) śliczny piesek <3
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    paaulinkax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie też szkoła wykańcza :D z chęcią zaobserwuję, zacznij :)
    Miło zapraszam do nas:
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, dziwne, że wcześniej nie trafiłam na twojego bloga. Kiedy na niego weszłam to zrobiłam tylko takie wielkie "WOOOOW", bo naprawdę, jestem pod ogromnym wrażeniem. Każdy element jest idealnie dopasowany, wygląd, zdjęcia, posty.

    http://yuki-chaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne :)

    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS! MOŻNA WYGRAĆ VANSY!!

    f-village.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki fajny piesio :D
    Obserwujemy? http://cierpliwiedzienpodniu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jaaki śliczny pieseł xd

    http://oneblogofmemories.blogspot.com/2013/10/cute-clothes-from-sheinsidecom.html mogłabyś kliknąć w jeden z linków do ubrań proszę, to ważne :) odwdzięczę się obserwacją jeżeli mnie poinformujesz ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny pies <3

    obserwuje :D

    perdidolacabeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia <3 Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :) diana-dianaa-diana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń