13 paź 2013

#25 faktów o mnie

Cześć! Przepraszam, że tak dawno nie pisałam ale nie miałam czasu ani pomysłów na post. Szkoła dopiero teraz trochę mi się znudziła ale jest całkowicie inaczej niż w starej. Klasa jest świetna, na każdej lekcji dużo się śmiejemy.

#1. Potrafię śmiać się ze wszystkiego.
#2. Moimi ulubionymi lekcjami jest niemiecki, geografia, historia. Napisałabym w-f ale go nie mam, gdyż jestem w klasie lekko atletycznej.
#3. Ostatnio słucham Miley Cyrus, Sky Ferreria, Lana Del Rey, Avril Lavgine, Nicki Minaj, Justin Bieber, Jessie J.
#4. Przez parę nagrywam filmiki LPS z siostrą. Nie wiem czemu do tego wróciłam.
#5. Moimi ulubionymi zespołami jest One Republic i Black Veil Brides.



#6. Nie mam chłopaka i jak na razie nie chcę mieć.
#7. Moimi ulubionymi blogerkami są Lucy i Sara.
#8. Uwielbiam żelki *-*
#9. Od 04.10.13r. moja siostra ma chomika, którą nazywam Asil.
#10. Uwielbiam tańczyć Hiphop, Streetdance, House, Dancehall, New Age, Break Dance.
#11. Nienawidzę gdy ktoś mi przerywa.
#12. Moja siostra nienawidzi Justina, dlatego gdy się pokłócimy puszczam głośno jego piosenki.


#13. Próbuję zachowywać się w szkole normalnie, np. przestać tańczyć z Klaudią na przerwach.
#14. Często płaczę przy filmach lub serialach.
#15. Moimi ulubionymi filmami są Kavin sam w domu 1-3, Kac Vegas, Straszny film 1-5 i Kronika Opętania.
#16. Często myślę o przyszłości.
#17. Wolę zimę od lata.
#18. Kocham serial Teen Wolf i muszę czekać 85 dni na nowe odcinki :c ale są jeszcze Pamiętniki Wampirów.
#19. Uwielbiam robić graffiti.
#20. Bardzo podoba mi się zmiana Miley Cyrus.


#21. Uwielbiam tekst który raz powiedziała pani od chemii : Blondynka to stan umysłu, nie kolor włosów.
#22. Jak leci teledysk Kwiatkowskiego to latam po całym domu ze szczęścia i przypominam sobie jak usiadł koło mnie w szkole na godzinie wychowawczej. <33
#23. Gdy ktoś powie " Ajci ajci " mój pies szaleje, bo to oznaka, że idzie na dwór.
#24. Uwielbiam grać w Slenderman'a na telefonie.
#25. Często czuję się nielubiana przez znajomych.


Spróbuję pisać posty codziennie. Kocham was!

6 komentarzy:

  1. Pytała o obserwację :) ja już i czekam na cb :)

    http://basiek-baasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog :) + obserwuję ,czekam na rewanż :3
    ...
    zapraszam do mnie nellyandnelly.blogspot.com <333

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam Teen Wolf;) Pamiętniki również super :)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha fajna kara z tym bieberem :D dobry pomysl.
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytałaś czy obserwujemy , zgoda zapraszam do mnie : diana-dianaa-diana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też bardzo podoba się zmiana Miley. ;)
    Obserwuję.

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń