2 wrz 2013

Szkoła. School.


Szkoła się zaczęła. Pogoda również nie była szczęśliwa co do tego. U mnie w nowej, sportowej, szkole rozpoczęcie odbyło się na sali gimnastycznej. Jest naprawdę mała. Na powitanie mieliśmy test z angielskiego który sprawdza nasze wiadomości z szóstej klasy i przez to jesteśmy dzieleni czy idziemy do lepszej czy też gorszej grupy. Chciałabym się dostać do "lepszej" gdyż ponowne powtarzanie I am, You are jest mi nie potrzebne. W klasie jest 21 osób. Mój numerek to 20. Wychowawczynią jest nauczycielka od polskiego. Wydaje się miła. Plan mam podany tylko na jutrzejszy dzień, jest to : chemia, niemiecki, geografia, polski, historia. A o 7:30 mam być na boisku szkolnym, gdyż rozpoczyna się trening. Z klasy znam tylko 5 dziewczyn z treningu. I znowu te odpały na lekcjach i głupawki na przerwach. To jest nieuniknione. Do picia ma tymbarka. Wiem, ta informacja jest wam niezbędna do życia.


No rozpoczęcie miałam na sobie czarną sukienkę z baskinką TU i zamszowe trampki których nie mogę znaleźć. Dużo osób było w trampkach. A wczoraj tata pofarbował mi końcówki włosów na kolor ciemnej czekolady, czy coś w tym stylu. Nie rzucają się w oczy, a jak nauczyciele zapytają to powiem : to są moje naturalne.



A jak wy byliście ubrani.?

10 komentarzy:

  1. No ładnie Was przywitali - od razu egzaminem ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie w szkole nie było najpierw egzaminu ;p
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję z tym egzaminem na sam początek. :/ Powodzenia w roku szkolnym, samych 5 i 6. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no nieźle z tym ang, ale ja tez tak miała w gimnazjum ;)
    Chętnie zaobserwuję i mam nadzieję, że wpadniesz też do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam ten egzamin pod koniec 6 klasy :)

    Proszę, kliknij w banner Sheinside na moim blogu. To dla mnie bardzo ważne. Za kliknięcie polecę Twój blog w poście, lub mogę się jakoś inaczej odwdzięczyć :)
    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Sheinside to jeśli nazbieram 100 kliknięć w 10 dni to nawiążę z nimi współpracę. Banner zamieściłam dopiero gdy napisali, że mam zbierać te kliknięcia.
      A jeśli chodzi o wymagania to różnie to bywa. Czasem ktoś kto ma 100 obserwatorów współpracuje z nimi, a czasem ktoś kto ma np. 300 nie może. Myślę, powinnaś po prostu próbować, jak już będziesz mieć trochę więcej obserwatorów :)

      Usuń
  6. Świetny blog :) obserwujemy ??;* http://ruuciaa-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w szkole ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń