18 sie 2013

Smutek wraca. Muszę to ukryć.



Dzisiaj wróciłam z gór. Miało się to odbyć jutro. Jednak tata pracuje i musieliśmy być wcześniej. No nic. Na wsi, u rodziny, bawiłam się świetnie. Oglądaliśmy Paranormal Activity 1-3 i teraz boję się zasnąć. Ale serio polecam, wciągające, a 3 część jest przezabawna. Na wsi jest inaczej. Tam nie przejmowałam się jak wyglądam, czy jestem brudna, o której wracam. Włosy miałam rozpuszczone i masakrycznie napuszone, bawiliśmy się w chowanego i byłam cała w piachu, słomie, węglu, a wracałam po 23.00. Miałam napić się piwa, ale kolega mojej kuzynki, no i moja kuzynka, nie chcieli go kupić mi i mojej kuzynce, Oldze. Tak, trochę skomplikowanie. Dwa dni z rzędu spaliśmy w namiocie i było zajebi... zajefajnie!



Ale teraz jestem w domu. I co? I gówno. Patrzę w lustro i właśnie dostrzegłam jak okropnie wyglądałam. Wstałam z krzesła i stanęłam przed lustrem. Trądzik, duży brzuch, sukienka, podrapane nogi, trampki dziurawe. Jestem aż taka brzydka?! Znowu siedzę przed komputerem, a miałam iść biegać. Może jutro. Mówię tak od miesiąca. no nic, zobaczy się. Może zmieni mis ie wygląd, charakter, podejście do różnych rzeczy. Może.

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba każda kobieta ma taki moment, że wydaje się brzydka;p Nie myśl tak, bo jestes bardzo ładna ;-) nie ma co wpadać w komp[leksy, akceptuj siebie, bo to najważniejsze !!!:)))
    obserwujemy? Ja już. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się tym,jesteś naprawdę śliczna :3 Trądzik ma praktycznie każdy,podrapane nogi też,ale przecież niedługo to zniknie ^^
    Obserwuję :*
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś śliczna ! Trądzik ma wiele osób, nie martw się ! .;*
    Obserwujemy ? Odp. u mnie.
    http://krasnalx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś ładna <3
    Ja już obserwuję, teraz Twoja kolej! :*
    http://fourfriendsxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No oczywiście, że obserwuję : )
    Nie przejmuj się drobnostkami ; )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuje i liczę na rewanż:)

    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Paranormal Activity jest mega :D ja oglądałam od 3-1 części :)

    zapraszam do siebie + obserwuję i liczę na to samo :) http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wiesz, trądzik minie z czasem i w sumie nie trzeba jakoś się wysilać, jeśli nie możesz dac sobie z tym rady idż do lekarza.

    + obserwuję i licze na rewanż :)
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciesz się życiem tak jak na wsi;)
    Brzuch- będzie grubszy, poczekaj aż skończysz szkołę i pójdziesz do pracy :D
    Trądzik- ciesz się- to oznaka dojrzałości. Wystarczy parę dobrych kosmetyków i zniknie. A jak nie warto iść do dermatologa. :)

    Pozdrawiam,
    matkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń