25 sie 2013

Smile :)

 Jeszcze niedawno patrzałam w lustro. Robiłam dziubki, wystawiałam język, mówiłam wtedy, że jestem brzydka. Od paru dni zamiast tego po prostu się uśmiecham. Mówię, że jestem ładna. Robiąc tak właśnie taka się czuję. Prawdziwa, a nie sztuczna. Jeśli ty też do praktycznie każdego zdjęcia robisz dziubki czy wystawiasz język jak pies to przestań! Po prostu uśmiechnij się i pokaż prawdziwą siebie. Inni to docenią.


Sprawa makijażu. Ja się nie maluję. No czasem rzęsy, ale to z 15 razy w ciągu życia. Jedyne co robię to nakładam fluid na miejsca z trądzikiem lub innymi zaczerwienianiami. Tobie też polecam. Waszym zdaniem lepiej być prawdziwie ładna czy sztucznie? W moim wypadku, wolę aby ludzie znali mnie prawdziwą, a nie w szkole ładnie umalowana : oczy, policzki i przypudrowany nosek, a jak najdą mnie w domu to uczesana w koka bez "tapety". Jak myślisz, poznają cię? Mi bardzo przeszkadzają dziewczyny które nakładają za dużo fluidu. Brzydko to wygląda.


Włosy. Większość dziewczyn, głównie nastolatek mają rozpuszczone włosy które zarzucają dosłownie wszystkie do przodu. Rozumiecie chyba. Chodzi o to, że z tyłu w ogóle nie ma włosów. Wszystkie są z przodu. A teraz czy zastnawiałayście się jak to okropnie, beznadziejnie, masakrycznie, brzydko wygląda z tyłu? No jeśli tak chodzicie to raczej nie. Jeśli jednak w ogóle ci to nie przeszkadza to ja się nie mieszam. Rób jak chcesz.


Mam nadzieję, że dasz z siebie wszystko i postawisz na naturalność, uśmiech i zaczniesz odkładać trochę włosów do tyłu :)

11 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to całkiem mądrze piszesz o tym malowaniu ale to chyba tylko i wyłącznie dla swojego rocznika. Jak miałam 12-13-14 lat to też się nie malowałam.. Ale teraz gdy nie długo 16 lat skończę to moje zdanie na ten temat całkowicie się zmieniło i Tb też się zmieni.. "dorośniesz do tego" jak wszyscy.

    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog;p
    obserwacja za obserwacje ?;>
    kiika-lika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zawszę odkładam włosy do tyłu ;3

    dusiabloog.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj lub skomentuj, a postaram się odwdzieczyć ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny post i blog ! :)
    Komentarz za komentarz ??
    Obserw. za obserw. ??
    Zapraszam ;)
    http://trace-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznego masz bloga, wiesz :)
    zdjecia tez niczego sobie, jak nie zapomnę to będę wpadać... a ze mną to rożnie bywa ;)

    http://DEMORDIE.blogspot.com/
    a jesli chodzi o włosy to racja

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jestes:P
    Zaobserwujesz? Ja juz to robie:P
    Pozdrawiam i zapraszam;p
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. to fakt, lucy nie chciała zasłaniać plecaka ale ja też tak nie robię bo mi się nie podoba :) ale u innych mi to nie przeszkadza :D

    proszę zajrzyj na mojego bloga:

    hejdariusz.blogspot.com

    każda obserwacja i komentarz to dla mnie naprawdę wiele, jeśli mnie zaobserwujesz to napewno się odwdzięczę napisz tylko w komentarzu. :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uśmiech jest najważniejszy! Hmm... zawsze mam włosy z przody, a przynajmniej często ;d
    nie pasuje mi kiedy mam je do tyłu, bo wyglądam jak sierotka Marysia.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Naturalność jest najważniejsza!

    http://treletomorele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń