4 sie 2013

Shows the time. New addiction.

Jakoś lepiej piszę mi się posty nocą. Wtedy zaczynam myśleć. Moge analizować cały dzień i co się wydarzyło. Dzisiaj akurat nic specjalnego. Byłam u babci do 17.00, później sprzątałam pokój i coś mnie natchnęło na włączenie serialu Skins US. Ten serial opowiada o grupie nastolatków którzy wchodzą w dorosłe życie. Mają problemy i inne takie... Ale polecam. Mi bardzo przypadł do gustu. Uzależniłam się od oglądania. Oglądniesz go klikając tutaj, ale wpierw musisz mieć konto. Rejestracja jest darmowa i można oglądać filmy i seriale bez limitu.



Pod ostatnim postem pojawiły się komentarze abym się nie zmieniała wraz ze zmianą szkoły. Że mam zostać sobą. Jednak coś czuję, że muszę. W zasadzie nie robię tego na przymus, sama się zmieniam. Nie dbam już tak o siebię, rodzice nie wiedzą co robię całymi dniami, gdzie jestem. Szczególnie moje zachowanie jest inne. Jestem bardziej chamska, co mówią mi znajomi, przyjaciele. Więcej ryzykuję. Czuję, że powinnam iść na zakupy i kupić sobię biżuterię z ćwiekami. Nie byłam taka, nie nawidziłam ich. A teraz co? Uwielbiam. Ogólnie zmienił mi się styl. Teraz chcę mieć ćwieki, czarne rurki, bluzki bez "słitaśnych" napisów i nadruków, creepersy, które jeszcze nie dawno były dla mnie ochydne. Każdy tak miał, ma albo będzie miał. Bez wyjątku.



5 komentarzy:

  1. Ubrania, makijaż czy cokolwiek innego możesz zmieniać, lecz pod żadnym pozorem nie zmieniaj swego zachowania! Zostań sobą! Jeśli już Twoi przyjaciele zauważyli, że jesteś inna niż dotychczas to naprawdę trzeba pomyśleć nad tym co się robi. Nie warto zmieniać się na kogoś innego! Na kogoś kim nie jesteśmy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Skinsów, ale nie US. Skins UK o ile dobrze pamiętam.. nie wiem ale na iitv masz normalnie SKINS bez niczego i to ma 7 sezonów, świetne. Trochę ryje psyche, ale co tam. :)


    Zapraszam do obserwacji i komentowania. duskaboom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. prowadzisz świetnego bloga :)

    obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :)
    Zapraszam do mnie, każdy komentarz jest mile widziany:
    http://cogliere-il-giorno.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mania, znam cię i wiem że bardzo zależy ci na dobrej reputacji w nowej szkole ale jeśli zamienisz się w podłą zdzirę która kumpluje się tylko ze swoją paczką, która ryzykuje i ma wszystko w dupie to ludzie będą się ciebie bali i szanowali ze strachu więc ogarnij się i zostań sobą tą Marysią która jest miła i zabawna, ma wielu przyjaciół i szacunek do siebie i innych. Ciuchy zmieniaj na takie jakie ci się podobają bo wiem że gusta się zmieniają ale pod względem charakteru... nie zmieniaj się bo nie warto.
    Zostań taka Marysią z którą lubię gadać i która mnie nie przeraża.

    OdpowiedzUsuń