7 sie 2013

How it began.

Pół roku temu zaczęłam czytać bloga Lucy. Dziewczyny która od dwóch lat mieszka w Norwegii i opisuje swoje życie, co robi. To samo co ja. Gdy czytałam tego bloga też postanowiłam, że założę takiego. Jednak to nie takie łatwe zdobyć obserwatorów i komentarze pod postami. Mam ponad 80 postów i do tej pory 66 komentarzy. Słabo. Jednakże spróbuję powalczyć o to, o czym marzę.




Mój pokój. Tak. Panuje tu wieczny burdel. Ilekroć posprzątam znów przyniosę jakąś szklankę, przebiorę się 5 razy, zacznę sobie bazgrać i jest syf. Norma. Można u mnie znaleźć wiele książek, gdyż uwielbiam czytać. Teraz jestem dopiero na 3 rozdziale "Pamiętniki Wampirów". Lubię również robić sobie napisy różnego typu i wieszać je na ścianę, częściej nad biurkiem.


Gdy jestem na mieście, w centrum handlowym robię zdjęcia ciuchom które bardzo przykuły moją uwagę. Na przykład ta. Nie jest zbyt tania ale uznałam, że muszę ją mieć. Też tak macie?






Mam nadzieję, że post się podoba. Zapraszam na mojego aska - KLIK!
oraz na mojego Instagrama - KLIK!

1 komentarz:

  1. Fajna bluzka ;)
    Zapraszam do mnie . Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś zaobserwowała , dla ciebie to tylko chwila , a dal mnie to bardzo ważne . http://nella-nelly.blogspot.com/ + jeżeli zaobserwujesz napisz u mnie w komentarzu , postaram się odwdzięczyć

    OdpowiedzUsuń