3 sie 2013

Favorites of the month.

Hej ludzie.
Czytam wiele blogów i zauważyłam, że blogerki robią tak zwane posty "Ulubieńcy miesiąca". Chodzi o to, że pokazuję co w ten miesiąc było mi potrzebne, co wam polecam albo co mi się spodobało, np. książka, film. Postanowiłam, że również to zrobię :)

W tym miesiącu polecam wam książkę, pt. "Pamiętniki wampirów". Lepsze od serialu. Tekst jest napisany pismem nastolatków. Czyli coś dla mnie, i dla was. Film to jeden z moich ulubionych horrorów. Ring 2. Jest to horror którego lepiej nie oglądać samemu. Drugi film to Kronika Opętania. Ten film zaliczony jest do horrorów, lecz na niego nie wygląda, nie jest taki straszny. Opowiada on o dziewczynce, która ma na imię Em i na wyprzedaży kupuję antyczną skrzynkę przez którą zostają opętana przez demona, Abizu. Polecam. Piosenki które słucham na okrągło to "SKRILLEX - Bangarang" - ludzie którzy lubią sztuczną muzykę, "Simple Plan - Summer Paradise" - spokojna muzyka na lato, "One Direction - Best Song Ever" - ruchliwe, "Demi Lovato - Heart Attack" - ruchliwe. Jest to tylko ćwiartka piosenek.

W te lato modne są bluzki z numerami (patrz 3 posty niżej) oraz kolory neonowe. Nie można zapominać o dodatkach które przykuwają uwagę. Modne są również kolczyki, np. smiley, w pępku czy w języku. Ja mam smileya.

W te wakacje nie siedź przed komputerem tylko idź po znajomych i zabaw się. Nie zapominaj o tym.
Ostatnio byłam z moją przyjaciółką, Sandrą w centrum handlowym i tam zakupiłam neonową bluzeczkę z frędzlami, które są teraz w modzie.

2 komentarze:

  1. Fajny pościk i bardzo łaaadny blog ! <3 oO
    zapraszam do siebie :)
    photoboook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam pamiętnik wampirów i szczerze nie przypadło mi to do gustu, ale warte przeczytania :)

    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może zaobserwujesz ? Będzie mi bardzo miło :)
    http://imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń