5 sie 2013

- Chill Out ! - I can not...

Jesteś śliczna. Zazdroszczę ci urody. Fajnie wychodzisz na zdjęciach. Niezła dupa. A jeśli ludzie mówią to dlatego żebym się taka czuła? Zamiast wmawiać mi, że jestem ładna może niektórzy powinni mówić prawdę? Czasami mam wrażenie, że jestem śliczna, ale zaraz potem patrzę w lustro. I co widzę? Potwora z krzywymi zębami, nie rozczesanymi włosami i z pryszczami. I ja jestem ładna? Chodzący Monster. A jeśli mówią prawdę? A jeśli lustro kłamie? A jeśli na prawdę mam urodę godną podziwu? Nie. To życie. A nie sen.

Czasem mam takie dni, gdzie mam doła, a czasem pryskam radością. Czasem chcę wyluzować, ale moje serce mówi Nie Mogę. Moja głowa cały czas myśli, jest zapchana marzeniami, wspomnieniami, przeżyciami. Dlatego nie mogę zasnąć. Cały czas myślę. Wy też tak macie, że jak oglądaliście jakiś film, gdzie było coś strasznego myślicie, że ta osoba do was przyjdzie? W moim przypadku tak jest. Dlatego śpię z siostrą, albo zasypiam o 4.00 nad ranem. Często obserwuję inne blogerki, którym blogowanie idzie świetnie. Też tak chcę, jednak słabo mi to idzie. Cały czas mam około 10 obserwujących i nie zawsze nawet dwa komentarze pod postem. Chciałbym mieć powyżej 1.000 obserwujących i 300 komentarzy pod postem. Ale co muszę zrobić? Nagą sesję zdjęciową?

Sama nie wiem, może to dobry pomysł..? Może spróbuję?

2 komentarze:

  1. Nie możesz się poddawać. Również mam bloga z przyjaciółką i na samym początku też było naprawdę źle, pisałyśmy tylko dla siebie, ale potem wszystko jakoś się rozkręciło, nadal się rozkręca. Nie możesz się poddawać, TRZYMAJ SIĘ!

    Dodaję się do obserwujących, jeżeli chcesz pogadać to śmiało napisz u nas na blogu, na e-mail, na twittera, cokolwiek.

    TRZYMAJ SIĘ!

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie poddawaj, tylko sie trzymaj! naprawde masz 13 lat, tak jak ja i masz kompleksy to normalne. Kazda ma takie kompleksy. Ale to ci przejdzie a zamiast skupiac sie na tym czego w sobie nie lubisz skup sie na tym co w sobie lubisz!
    ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz :)
    + za komentarz się nie obrażę!





    Mój blog! eniia-blog.blogspot.com
    follow my facebook!
    follow my tumblr!

    OdpowiedzUsuń