21 lip 2013

Today's fashion c:

Dzisiejszy post będzie o modzie. Już dawno chciałam o tym napisać. Robiłam dzisiaj porządki w szafie i okazało się, że na wakacje mam tylko 11 bluzek/topów, 3 pary szortów, 4 pary legginsów i 2 sukienki. Na szczęście udało mi się wypatrzeć na internecie parę, naprawdę ślicznych ciuchów. Są to :

Bluzeczka z simpsonami : 
romwe.pl - 34,66 zł.

Koszulka z nadrukiem "New York 86" :
Pull&Bear - 39,99 zł.


Legginsy we wzór :
Pull&Bear - 19,90 zł.
Oczywiście są to tylko jedne z wielu rzeczy które chcę mieć. Post dokończę jutro, śpiąca jestem ;) Dobranoc c:












2 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi się bluzka z Pull&Bear i leginsy ♥
    Masz całkiem dużo ciuchów! :)

    pola-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobranoc ;3
    Mi podoba się pierwsza bluzka <33

    Zapraszam do mnie jeśli Ci się podoba zaobserwuj a ja na pewno się odwdzięczę ;)
    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń