25 lip 2013

The new school, a new imagee.

Hejcia pyzy.

Wraz ze zmiana szkoły mam zamiar zmienić swój "imicz" (nowy wygląd, charakter, styl). Na przykład znudziły mi się bardzo koszulki/bluzki/topy z nadrukami zwierząt. Dziecinne. Przerzuciłam się trochę na styl college. 




Zamiast mieć związane włosy, pozostanę w rozpuszczonych. To chyba bardziej do mnie pasuje, lecz nie zmienia mojej twarzy na ładniejszą. Bo taka nie będę, nigdy.
Charakter. Nie mogę być miła dla kogoś kto mnie cały czas obraża. Muszę dać sobie radę i również rzucić jakimś chamskim tekstem. Jednak to nie w moim stylu. 

Ok, może kiedy indziej popisze jeszcze o szkole. Śniadanie zjadłam o 12.30. Była to bułka z miodem. Pycha :3 

Zapraszam również na mojego drugiego blog'a poświęconego modzie. Szkolna Stylówa.


2 komentarze:

  1. "chamskie teksty" też nie są zbyt dojrzałe ;D
    ale lesze to niż nie powiedzieć nic...
    No fajne bluzeczki:)

    OdpowiedzUsuń