2 lip 2013

I need your love ♥



Ostatnio czuję się niekochana. A ja, jak to każda dziewczyna, potrzebuję miłości. 
Dzisiaj wstałam po ósmej. Znowu. Wzięłam prysznic, siadłam przed komputer i pojechałam na piaski, do babci. O trzynastej razem z Agnieszką poszłyśmy do szkoły po wyniki sprawdzianu szóstoklasisty. Potrzebuję ten dokument, aby przyjęli mnie do 11-stki. Na puszkina <osiedle, boisko za liceum>  byłyśmy tak o 13.30. Tam przebiegłam jedno koło do o koła stadionu, poszłyśmy do Interka i kupiłyśmy chrupki, znaczy Aga kupiła. Usiadłyśmy na ławce koło placu. Gadałyśmy i jadłyśmy. Następnie pojechałyśmy do mnie.  Jak zwykle towarzyszył nam śmiech i dobry humor. O 17.00 byłyśmy umówione z Natalią na basenie.   O tej też dojechałyśmy. Basen z nimi? Tyle śmiechu i zabawy, że MASAKRA. Kocham spędzać czas z przyjaciółmi, jednak nie którzy w ogóle się nie dogadują. Szkoda. Po basenie pojechałyśmy do Lidla gdzie Natalka postawiła nam lody. Usiadłyśmy przed sklepem i wyglądałyśmy jak... bezdomni. Ja po zjedzeniu postawiłam opakowanie po lodach i powiedziałam szeptem : "Proszę na chleb". Śmiałam się na prawdę głośno. Do domu wróciłam przed 21.00. Bardzo podobał mi się ten dzień, jednak nie miałam okazji spotkać się z większością znajomych i przyjaciół. 










1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Blogger Award
    więcej na moim blogu http://majaandblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń