19 lip 2013

How to stop addiction?

Ostatnio trochę zaniedbałam blog. Dużo przesiedziałam na dworze i przed komputerem oglądając filmy i seriale. Uzależniłam się od tego. Jedyne gdzie dziś wyszłam to do Tesco po dwie koszule i z psem. Siedzę w domu, oglądam "Pamiętniki wampirów", piję Coca Colę light. Wcześniej trochę się pokłóciłam z Agnieszką i Konradem, a wczoraj z Judytą. Nie lubię tego. Zazwyczaj to moja wina. Ostatnio jestem strasznie chamska, na wszystko zła, leniwa, co widać po dzisiejszym dniu. W tym tygodniu wiele się wydarzyło. Nie wiem co napisać. Koleżanka miała rację, strasznie się użalam na tym blogu, muszę przestać, jednak w tedy praktycznie nic bym nie pisała. Może mam przestać go prowadzić? Często zadaję sobie to pytanie. Mniejsza. Niedawno mama kupiła mi szampon koloryzujący i miałam mieć końcówki pofarbowane na blond. Jednak kolor mi nie chwycił przez co nie mam. Jutro próbuję mieć na kolor czarny. To szamponetka więc kolor zejdzie po 3-5 myciach. Jak spodoba się mi i przyjaciołom pofarbuję sobie tak na zawsze. Gdy siedzę przed komputerem słucham muzyki. To u mnie normalne. (kliknij i posłuchaj tego co ja)

W ostatnich dniach nocowała u mnie Aga, a ja u niej. Parę zdjęć :





 Tu na powyższych czterech zdjęciach zrobiłyśmy sobie maseczkę z mąki XD








 Słit focia w łazience XD nad morzem



















4 komentarze:

  1. fajne zdjęcia. Będę wpadać codziennie ;) liczę na rewanż :D anamarafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać , że jesteś szalona :) Masz bardzo ładnego bloga , choć radzę czasem dodać jakieś zdjęcia , które nie tylko wiążą się ze wspomnieniami (jakaś sesja itp.) Ja zapraszam do mnie http://lena-daily-life.blogspot.com . Powiedz mi co powinnam poprawić i jak chcesz to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może obserwacja za obserwacje, bardzo mi zależy |:c

      Usuń
  3. Obserwujemy ? :D Komentujemy ? :)
    http://style-fashionnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń