15 cze 2013

Ze mnie jest HEPI PIPOL !

Hejoo ^.^

Nie wiem czy zauważyliście, ale z boku pojawiła się ankieta i ilość wyświetleń mojego bloga ^^

Dzisiaj jestem jakaś taka HAPPY. Nie wiem czemu, ale się cieszę. I znowu zaczęłam trochę o siebie dbać, czyli myję często buzię, znaczy przemywam ją różnymi kremami i takie tam inne... Usta. Tak, moje usta od czwartku są bardziej czerwone. Nie maluję ich, tylko codziennie, rano i wieczorem wcieram w nie kostkę lodu. Czasem, parę razy w tygodniu, nakładam na nie mleczko do twarzy, cukier i wcieram opuszkami palców. Jest to taki sposób masażu i wgl. xdd. Nakładam też, na moje usta, miód. Trzymam 15 minut i... zlizuję. Wtedy są one bardziej odżywione.

Dzisiaj rano oglądałam film "Sala Samobójców". Na koniec... płakałam. Ale polecam.


Film mówi o problemach nastolatków : uzależnienia, depresja, miłość, kłótnie z rodzicami.

Ogólnie sala samobójców jest o Dominiku, który pomimo tego że był bogaty wiódł zwykłe choć rozpieszczone życie, do chwili... gdy przez portal społecznościowy poznał Sylwię, która przez 3 lata nie wychodziła z pokoju, chcąc popełnić samobójstwo. Pewnego razu zakochany w niej Dominik załatwił jej leki , sam je spożył, popełniając samobójstwo...

Zaczęłam też oglądać serial "Pamiętniki wampirów". Jednym słowem : SUPER. Tak mnie to nakręciło, że chcę oglądać dalej, tyle, że oglądam to na kompie i są tak zwane limity, przez co nie mogę dokończyć. Cholera.

Noom, ja zaraz jadę z mamą [ i tatą, szlak -,-] do Nova Park'u [sklep handlowy] gdzie kupię sobie sukienkę i prezent dla koleżanki, Martyny, na urodziny. Zabiera mnie na film "1000 lat po Ziemi". Nie mogę się doczekać.

Buziaczkii ♥   papaapap ;**

11 komentarzy:

  1. masz cudny blog i bardzo ciekawe notki, będę tu często wpadać ! A tak po za tym to jesteś bardzo interesującą osobą <3
    Wpadniesz do mnie? Będzie mi miło
    http://lovelooksky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję + jeśli zaobserwujesz mojego bloga o sie odwdzięczę tym samym :) Proszę, bardzo mi zależy..

      Usuń
  2. ten film jest świetny! jeden z moich ulubionych
    też zaczęłam oglądać pamiętniki wampirów :)
    http://pure-dreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli zaobserwujesz mojego bloga to się odwdzięczę tym samym :) Proszę, bardzo mi zależy..

      Usuń
  3. Fajny film jest to :D

    best-frieend.blogspot.com | zapraszam . ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli zaobserwujesz mojego bloga to się odwdzięczę tym samym :) Proszę, bardzo mi zależy..

      Usuń
  4. Ten film jest rzeczywiście świetny.
    Obserwuje i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli zaobserwujesz mojego bloga to się odwdzięczę tym samym :) Proszę, bardzo mi zależy..

      Usuń
  5. Pisałaś u mnie na blogu...
    więc zapraszam
    TutaJ
    Mam nadzieję ,że o to Ci chodziło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli zaobserwujesz mojego bloga to się odwdzięczę tym samym :) Proszę, bardzo mi zależy..

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń