22 cze 2013

SOMETHING HAPPEN TO YOU TODAY PLEASANT ^^

Hahahahahha, Krystian (po lewej) i Orzech (po prawej) : 

Kiedyś u Daniela :



 Agaa z kotem :3
Lars xdd


 Agnieszka i jej SEKSI zdjęciee :



Mój zeszyt na historii...

 <<<< Daniel na puszkina..

 Na urodzinach u Martyny :                 W szkole Natalka i Aga :                                                                        


Dzisiaj byłam nad jeziorem z mamą, siostrą, kuzynami, ciocią i wieloma znajomymi - byliśmy nad Długim. Było na prawdę ciepło i nie raz zanurzyłam się do zimnej, wręcz lodowatej wody, ale przyznam warto było jechać. Tak to by kolejny dzień przed kompem, a tak to co innego. Cieszy mnie to, że Aga nie jest już na mnie fochnięta, przynajmniej mam taką nadzieję. Tata, przed chwilą, przyłapał mnie, znowu przy.... śpiewaniu do szczotki xd. MASAKRA. Jestem taka zawstydzona... hhahahhahahaha, ciekawe czy wy też tak mieliście. Aktualnie mam na sobie sukienką którą ZAWSZE nosze w domu. Jest bardzo wygodna i nikt z klasy mnie nie widzi, to dobrze, bo czułabym się zawstydzona, jak przed chwilą. Dziękuję Danielowi za atrakcje w piątek. Lanie się, znaczy MNIE wodą było fajne. Znowu zaczyna się układać, czuję jednak przyjaciół, pomagają mi, rozśmieszają mnie nawet wtedy gdy humor mi nie dopisuje, wybaczają... Jak w piątek wracałam do domu spotkałam moją wychowawczynię. Porozmawiałam i dowiedziałam się gdzie mieszka. Jak myślę, że to OSTATNI TYDZIEŃ szkoły moje serce się rozkleja, łzy nalatują mi
do oczu. To koniec. Większości już nie spotkam. Nigdy.



                                                           Zdjęcie w skoku xdd :















                                                                                  Martyna xdd :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz