10 cze 2013

S T R E S I K :DD

Witojcie [jak górale xdd].

Taak, dzisiaj na matematyce dowiedziałam się, że dostałam ... 6! Tak 6! Byłam w szoku, chociaż sprawdzian był łatwy. Dostałam również 4 z procentów... Jak się dowiaduję, że komuś brakowało jednego punktu do lepszej oceny czuję się winna i w ogóle, dziwnie.
Po szkole chłopak Agnieszki, Krystian, oblewał nas wodą i ORANŻADĄ! Był tam również Erwin, były Agi. Jednak fajnie było, ale dupę mam nadal mokrą.
Trening? = 4 okrążenia truchtu i 10 na boso po trawie na środku stadionu. Czyli trening taki RELAKSACYJNY, jak to mówił mój trener. Jutro jadę do Zielonej Góry na zawody z biegania na 300 metrów. Jak widać po tytule czuję S T R E S. Miejmy nadzieję, że zajmę dobre miejsce. Są to zawody wojewódzkie, czyli, no, rozumiecie jestem najlepsza z Gorzowa Wlkp. na bieg na 300 metrów!!!
Na bal szóstoklasisty wybieram się z .... Konradem. Lubię go, dobry kolega :) Jednak jak Daniel się o tym dowiedział był, jednym słowem, w SZOKU.

Bardzo chciałabym zrobić sobie kolczyk między piersiami, jednak nie mogę, OBIECAŁAM.

Jutro na przyrodę mam robić jakiś projekt, a na szczęście mnie nie ma! :DD

"Jesteś młody, dopóki wierzysz w życie." Michael Benedum.
"Jesteś młody, dopóki nie jesz delicji normalnie" - Rychuu;))

2 komentarze:

  1. Gratuluję oceny celującej :> Kiedyś wielbiłam matematykę, teraz nauczyciel nieco zmienił moje podejście do tego przedmiotu ;_;
    Oranżadą? Musiało się porządnie kleić x.x
    Powodzenia życzę na biegu! Też bym chciała biegać na takie odległości, ale nie ma zmiłuj, 600m i więcej muszę :c
    Nie rób sobie kolczyka :>
    Jeśli mogę coś zasugerować, zrób sobie jakiś fany nagłówek, możesz nawet złożyć zamówienie na jakiejś szabloniarnii. Będzie się to fajnie komponowało z tym tłem ^^
    Pozdrawiam.
    Zapraszam: http://konie-filmy-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź, coś wykombinuję ^^

      Usuń