30 cze 2013

Rolling in the Deep

Dobrze, że jeszcze żyję.

Wczoraj byłam z Natalką na kajakach! Było wspaniale. Dużo przeszkód i mnóstwo emocji! Ja chcę jeszcze raz. Woda była ciepła, na szczęście nie wpadłyśmy, jednak zostałyśmy kilkakrotnie oblane przez tatę Natalii.  Po dwu-godzinnym pływaniu dotarliśmy do celu. Przebraliśmy się i poszliśmy na most obrotowy. Chodzi o to, że most obraca się o 90 stopni i nie można z niego zejść. Następnie pojechaliśmy autokarem w las i jedliśmy kiełbaski. Zjadłam w sumie 4. Były małe, tak jak mój brzuch. Dlatego więcej nie zmieściłam. Do domu wróciłam przed 16.00.

Dzisiaj siedzę w domu. Dlaczego? Z tego powodu, iż źle się czuję. Mam lekką gorączkę, jestem osłabiona, zmęczona i jest mi dość zimno. Masakra. To słowo powtarzam chyba najczęściej. 

Ja tam nadal nie czuję tych wakacji. Dzisiaj rano obudziłam się z myślą, że mam iść do szkoły. Śmieszne, nie? Obym jutro czuła się lepiej.



Rolling in the Deep 

10 komentarzy:

  1. Wracaj szybko do zdrowia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ey fajny ten most! ; D Wracaj do zdrowia wracaj! : D

    +Zapraszam do mnie! Wiem, że możesz to ominąć, ale pomimo tego i tak zapraszam do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA!! ;3 ;D
    http://prawdziwieinaturalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny miałaś wczoraj dzień ! :D
    Zapraszam do mnie: diylikeit.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Okropnie jest być chorym w wakacje. A na tym moście musiało być nieziemsko :)

    Wpadniesz w wolnej chwili? :) Byłoby mi miło :) xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje. :)
    Mam nadzieje , że się odwdzięczysz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję! ;/

    Zapraszam, liczę na szczerą opinię♥ Obserwujemy?♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej to zdrowiej, by goraczka puszczala... :)
    obserwujemy?
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę powrotu do zdrowia. :* :)
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń