12 cze 2013

I got lucky :D

Hei'ciaa :**

W szkole na przyrodę, jak wiecie, miałam robić eksperyment, ale nie robiłam, gdyż nie zdążyłam. No, i talerz mi się stłukł. W zasadzie to sam się nie stłukł tylko ja go stłukłam na religii, rzuciłam na ziemię plecak... i tak wyszło.
Na koniec z przyrody mam 5, a z historii 4. Nie spodziewałam się, jednak moja średnia wynosi 3,6 ;cc

Na treningu dzisiaj nie byłam, bo zapomniałam butów i miałam zakończenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego na których dostałam kolorowe długopisy i karteczki do zaznaczania... no takie kolorowe.!

Jakoś ostatnio BARDZO DUŻO jem. Ale nie chodzi mi o obiady i takiego typu rzeczy. Chodzi mi o SŁODYCZE! Jem to bez przerwy. Przed chwilą zjadłam tabliczkę czekolady, to już dzisiaj moja druga. Zjadłam popcorn i wypiłam litrową Colę! Teraz obżeram się 3bitem i żelkami. Zaraz zacznę ćwiczyć, muszę to spalić i popracować nad brzuchem. PRZECHODZĘ NA SUROWĄ DIETĘ BEZ SŁODYCZY.
Dziwne jest jednak to, że w szkole najem się malutką, jedną bułeczką, a zaraz zjem jeszcze chipsy i wgl. Chyba mam drugi, trzy razy większy żołądek specjalny na słodycze...

To czego NIE UMIEM ;

1. Fochać się, nawet na kogoś kogo nie lubię.
2. Gotować.
3. Śpiewać, jednak robię to dzień w dzień.

To co UMIEM ;

1. Wybaczać.
2. Śmiać się przez DŁUGI czas.
3. Opowiadać SUCHARY, z których JA się oczywiście śmieję.

Jest tego O WIELE WIĘCEJ...

Wiecie za czym NIE PRZEPADAM? Za tym, że raz osoba mówi coś miłego, późnej mnie obraża, a następnie przeprasza. I to dzieję się w kółko. [tak, Daniel, proszę cię przestań...]

Dobraa... To DOBRANOC.

Dzisiaj bez cytatu..  Nie mam czasu, bo o 20.00 powinnam wyłączyć komputer, a jest trzydzieści po. xdd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz