9 cze 2013

DIVINE DAY ^.^

Taak ;**
No więc, Witajcie!
Bardzo mnie zaskoczyliście tymi 4 komentarzami w poście poniżej, dziękuję i oby tak dalej, KOCHAM WAS i proszę, możecie promować mój blog? Bardzo mi zależy ;**
Zapraszam również na bloga który prowadzą moje BFF Aga i Natalka, no i po nie kąt ja - http://meandmyfriends-life.blogspot.com/

Niestety, ale dzisiaj NIEDZIELA, a co jest po niedzieli? Tak, poniedziałek -,- . Chyba nikt go nie lubi. Mniejsza. Dzisiejszy dzień był boski. Spędziłam go właśnie z Agnieszką i Natalką. Robiłyśmy dużo zdjęć, filmów, śmiałyśmy się, wygłupiałyśmy, a co najlepsze to to, że spędziłyśmy te popołudnie razem. Aga lała mnie wodą, a Natalka nagrywała. Szkoda, że nie mogę wrzucić filmów. No cóż.

Jeśli pod tym postem będą przynajmniej dwa komentarze dodam jakiś imagin <imagin - zmyślona historia>.

KOCHAM WAS, PRZEPRASZAM, DOBRANOC.

1393C - pamiętasz? xdd

PS od dzisiaj dodaje cytaty kogoś sławnego i przerabiam to na swój ^^ ogarniacie?

NA PRZYKŁAD ;

"Nienawidzę kiedy dziewczyny udają głupie, myśląc, że to jest słodkie" - Niall Horan
"Nienawidzę kiedy inne dziewczyny udają głupie, bo mam w tedy konkurencje" - Rychuu;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz