12 kwi 2013

Okej . . .

Ja już skończyłam oglądać i  wreszcie mam z kim popisać : D
Słucham właśnie piosenki KLIK !
Pisałam o tym wcześniej, ale pod prośbą Daniela napiszę to jeszcze raz ; )
W czwartek chłopacy z klasy grali na w-f'ie z klasą 5, w piłkę nożną. Było 8:4 z czego Daniel strzelił 3 gole ;D

No może teraz coś o mnie ?

- Lubię grać w piłkę nożną, siatkówkę, unihokeja, zbijaka
- Nienawidzę koszykówki ;/
- Mam wielu przyjaciół
- Nienawidzę gdy ktoś cały czas mówi rzeczy typu ; pasujecie do siebie itp.
- Moją ulubioną lekcją jest w-f
- Prowadzę pamiętnik
- Lubię muzykę ; rap, regge, techno, rock, pop i wiele innych [ tylko nie disco polo, fuj ]
- Nie maluję się kosmetykami
- Wolę dresy od jeansów, rurek
- W przyszłości chciałabym mieć tatuaż na karku

W innym poście napiszę więcej .
3majcie się ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz