11 kwi 2013

Mój dzisiejszy dzień

Hej, dzisiaj wam opiszę jak minął mi dzień [ jak w pamiętniku ] ;

Wstałam o 5:30, ubrałam się, uczesałam, umyłam, wyszłam z psem, wróciłam do domu, zrobiłam kanapki do szkoły i wyszłam z domu, szłam na pieszo. Doszłam do szkoły tak około godziny 7:40, przebrałam się [ ściągnęłam kurtkę ], chwilę posiedziałam w szatni z koleżankami i poszłyśmy na zajęcia z matmy. Po zajęciach mieliśmy okienko [ wolną godzinę ] więc wróciłam się do szatni. Było tam 5 dziewczyn i jeden chłopak, Alan. Nagle zaczęliśmy gadać o balu szóstoklasisty i kto kogo zaprosi. Mi mówili, że zaprosi mnie Daniel. Po godzinie zaczęły się lekcję, w-f, matematyka, polski, polski, plastyka i w-f dla chłopaków [ dla dziewczyn był pierwszy ]. Na w-f'ie chłopacy z klasy grali w piłkę nożną z klasą 5. Widziałam z tej klasy tylko trzy osoby. Było [ chyba ] 6:3 lub 5:3. Po ostatniej lekcji były zajęcia dodatkowe z angielskiego. Było [ nawet ] fajnie. Przez całą lekcję nie było nauczycielki. Jak zwykle Daniel i ja dokuczaliśmy sobie nawzajem. Po angielskim poszłam do babci, zjadłam u niej obiad i loda po czym ruszyła [ pieszo ] do domu. Padał deszcz i cała zmokłam, spodnie nadal są wilgotne.
To wszystko, pa .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz