23 kwi 2013

Heei, Heei ; x

Dzisiaj rano wstaje i tak przez pół godziny szukam jakiś [ fajnych] ciuchów -,- Niestety nic nie znalazłam i założyłam czerwone rurki i granatową bluzkę z napisem " Kiss Kiss Kiss " na o szara bluzę co [ według mnie ] wyglądało fatalnie. W szkole pierwsze dwie godziny mieliśmy chemię { jest nawet ok ^.^ } później taką godzinę luzu, przyrodę i matmę - normalnie. Na tej " luźnej lekcji " koleżanki [ dwie] zaczęły pisać na tablicy rzeczy typu ; " Marysia i Daniel " -,- , jednym słowem, horror. To zaczęło mnie już tak wkurzać, że poszłam do kibla i prawie się poryczałam . . . [ spróbuję nie zwracać na to uwagi ]. Lekcje skończyliśmy godzinę wcześniej i razem z Agą i Danielem poszliśmy przed klasę od dodatkowych zajęć [ czekaliśmy godzinę ]. Przyznam, że trochę się uśmiałam. Było fajnie ^.^
Jutro środa, nareszcie wolny dzień, bo gimnazjaliści piszą te testy . . . ja nie mogę doczekać się czwartku, ponieważ teraz zaczynają się " czwartki lekko-atletyczne " i biorę w nich udział [ jaki mi się uda to porobię jakieś zdjęcia ]. Jedyne czego nie chcę to startować na 300 lub 400 m. - w połowie dystansu zaczynał kaszleć i dusić się ; /
Czasami w naszej szkole na długich przerwach jest puszczana muzyka do której tańczy spooro osób ;







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz