17 kwi 2013

Heeei'cia ;3

Dzisiejszy dzień był nawet fajny. . .
Kolega pod koniec przyrody uderzył mnie z pięści w ramię i trochę [ nadal ] mnie boli ;/ ale cóż, większość dziewczyn od razu poleciałoby do wychowawczyni na skargę, ja nie pamiętam kiedy ostatnio na kogoś na kapowałam. Moim zdaniem to głupie i bezsensu. . .
Miałam na sobie [ dzisiaj ] moją ulubioną bluzę z napisem " Cool Story Bro. tell it again " - uwielbiam ją *.* [ mam zamiar sobie kupić drugą i muszę zapytać " eksperta ", jaką ].
W szkole nienawidzę jednej rzeczy, otóż takiej, iż koleżanki dzisiaj widziały mnie z kolegą [ Danielem ] jak siedzę na dworze i z nim gadam, od razu zaciągnęły mnie na bok i zaczęły mówić rzeczy typu, np. " wy chodzicie ? " lub " uuu. . . o czym gadacie ? " - nienawidzę tego -,- , mniejsza i tak nic z tym nie zrobię . . .
Dzisiaj nie byłam na treningu z trzech [ TRZECH ! ] powodów ;
1. Mamy zajęcia na stadionie - na dworze, a wiadomo, że jest ciepło.
2. Nie chciało mi się.
3. Rower mi się zepsuł i nie miałam jak pojechać i wrócić, a pieszo nie chciało mi się iść . . .


via. Jest dobrze gdzie zimno.o !!!

Gód Baj,    '.'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz