18 kwi 2013

Gorącooo !

Ten dzień jest po prostu nie do zniesienia, za gorącoooo . . . cóż...
Po lekcjach mam okienko [ wolną godzinę ], w tedy chłopacy mają w-f. Razem z trzema koleżankami poszłyśmy nad stawek [ za szkołę ] gdzie chłopcy mieli w-f. Zaczęłam biegać z nimi [ dookoła stawku ], bo opuściłam jeden trening. Zrobiłam tylko 5 [ ewentualnie 6 ] kółek, jak na mnie to na prawdę bardzo mało. Jednak chłopacy robili po 3 - 4. Lubię biegać, no. . . znaczy to zależy, na wycieczce też mam zamiar ; )
Od kolegi dostałam link do naprawdę fajnej piosenki, słucham ją bez przerwy . . . żartuję KLIK
Na dodatkowym angielskim znowu nie było Daniela [ przez co było naprawdę spokojnie ], ale cały czas, Kuba [ też kolega z klasy ] mnie rozśmieszał x d
Na majówkę jadę nad morze, znowu -,-
To na tyle, baaay    ^.^

1 komentarz: