13 kwi 2013

Coś o mnie ;

Ta notka jest cała o mnie ;

- Moim ulubionym zespołem jest One Direction i Room 94
- Lubię żelki ( no przecież żartuję, ja je uwielbiam *.* )
- Lubię rysować, śpiewać, tańczyć, ćwiczyć w domu, śmiać się ze wszystkiego, wkurzać znajomych, chodzić na treningi, płakać ( płaczę codziennie, nawet teraz ), gadać o wszystkim, zradzać [ moje ] sekrety

- Nienawidzę ogórków, disco polo, sprzątać, bałaganu, gdy ktoś patrzy jak się śmieję, uśmiecham, uczyć się, zdjęć
- Uwielbiam czytać książki
- Interesuję się modą
- Kocham malować paznokcie ( prawie nikt o tym nie wie )
- Aktualnie mam niedokończony remont pokoju
- Wolę dresy niż jeansy, rurki
- Moimi ulubionymi bluzkami są bokserki
- Mam trądzik
- Jestem [ czasem ] agresywna
- Robię bransoletki z muliny
- Zawsze mam syf w pokoju
- Lubię oglądać telewizję [ najbardziej rodzinkę.pl i różne mecze ]
- Nie przepadam mieć rozpuszczone włosy
- Często czeszę się w kok
- Jem duuużo słodyczy [ od dzisiaj koniec z tym ]


To jak na razie wszystko, pa ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz