24 kwi 2013

^.^

Ten dzień był jednym z lepszych dni w moim życiu ^.^
Rano pojechałam [ na rowerze ] po Agę i razem wybrałyśmy się na puszkina gdzie chłopacy z klas 6b na 6a mieli mecz. Właściwie nie wiem jaki był wynik. O 13:00 pojechałam z Danielem do jego domu i przyznam, że tam uśmiałam się strasznie xd. Na 15:00 byłam umówiona [ znowu ] z Agnieszką. Tam również dobrze się bawiłam. Wyszłam tak [ chwile ] po 18:00. Dojechałam do domu, przebrałam się i razem z mamą i siostrą pojechałyśmy do Askany. Kupiłam sobie [ no jak dla mnie ] śliczną bluzkę, którą założę w piątek do szkoły.
Od dzisiaj  CHCĘ  mieć owczarka niemieckiego *.*

Dużo nie napisałam ale pech [ no jakbym się rozpisała to nikt by tego nie przeczytał ]. 
Branoc .
Pytanie do jednej osoby ; ty pytałeś się mnie tak na serio ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz