13 mar 2013

Szkoła ;p



Dzisiaj w szkole było strasznie ! Na matmie był sprawdzian, a po nim pani powiedział jakąś zasadę i miałam po niej powtórzyć. Oczywiście wiedziałam co mam powiedzieć ale jak zwykle ze stresu i mocnego walenia serca zupełnie zapomniałam ! Na historii czytałam książkę i wszyscy, dosłownie wszyscy mieli ręce w górze, ja oczywiście nie. A pani i tak, i tak spytała mnie ! Na przyrodzie też mieliśmy taki 10 min. sprawdzian. Tylko trzy osoby dostały oceny, piątkę. Mi zabrakło jednego punktu ! W czasie tej lekcji narysowałam sobie takie oto serduszko, a Aga podkreśliła mi je czarnym długopisem : )


Aga, dzisiaj w szkole wyglądała tak ( nie wiem czy wam się podoba, ale mi bardzo *.* ) ;


A ja tak ( ;p ) ;


( W tej chwili maj sister gra na AKORDEONIE i specjalnie fałszuje bardzo głośno ! Horror ! )

1 komentarz: