12 mar 2013

Sprawdzian próbny, coś czym się stresuję ;p


Dzisiaj w mojej szkole był próbny dla klas 6 ( jak zwykle co miesiąc ). Zawsze przed takimi sprawdzianami strasznie się stresuję, po prostu serce mi wali i cała się trzęsę. To straszne uczucie ! Jednak mam tak codziennie gdyż nawet na lekcji jak idę do odpowiedzi to wszystko zapominam i dostaję pały. To przez ten stres. Dzisiaj na matematyce pani powiedziała żebym coś powtórzyła po niej, jednak przez mój stres zapomniałam, a szczerze mówiąc wiedziałam co mam powiedzieć.

No więc pokaże wam jak dzisiaj moja przyjaciółka, Agnieszka ubrała się do szkoły ( na galowo, oczywiście ).


Na przyrodę, na jutro trzeba było opisać wybraną roślinę, ja wybrałam rosiczkę *.* . Oto mój pierwszy projekt, ale nie wyglądał jak rosiczka ;p



Drugi jest lepszy : D.

Dobranoc .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz