14 mar 2013

Remont pokoju + świetny ( sportowy ) styl .





Zacznę od tego, że dzisiaj mam remont w pokoju i w nim śpię ja i moja siostra ! Jest u mnie straszy syf, no znaczy był. Mój pokój był dziecinny i taki ponury. Mam nadzieję, że teraz to się zmieni. Więc pokoik będzie waniliowo-bordowy i wszystko będzie nowe, wszystko oprócz łóżka  ; /.


Tak wyglądał mój pokój parę godzin temu ;






No więc za prośbą kolegi z klasy, Daniela dodałam jego zdjęcie ;


Przyznam iż ( napisałam iż xD ) bardzo podoba mi się ta jak się dzisiaj ubrał i z chęcią sama bym przyszła do szkoły tak odstawiona. Niestety dla dziewczyn nie znalazłam nic podobnego. ( Zdjęcie robione w szkole przed zajęciami dodatkowymi ).

A to ja w mojej łazience ( xD ) ;



Pudrowy sweterek i rurki w kwiaty. So S W E E T *.*

1 komentarz: