16 mar 2013

Remącik x D

Oto jak przebiega remont w moim pokoju :3



Moi rodzice zawsze dzielnie pracują ( : D ) ;



Dzisiaj udało mnie i moim rodzicom ( no siostrze też ) zerwać starą tapetę. Na reszcie ! Tak mnie palec boli, że teraz ledwo piszę . . . ( Tak w nawiasie nie pisałam o tym ale mam psa o imieniu Lars, zdj. obok ) . . . No, a w szkole na " historii " musiałam czytać pewien tekst. Nie wiem czy w ogóle ktoś mnie zrozumiał jak czytałam. Serce mi waliło i cała się trzęsłam. To przez S T R E S . Dzisiaj do szkoły przyszłam w rozpuszczonych włosach *.* Wszyscy mówili, że " WoW, byłaś u fryzjera? " - teraz odpowiem na to pytanie. U fryzjera byłam ostatni raz w grudniu ( a u spowiedzi niecały rok temu xD ). W szkole byłam ubrana w jeansy w kropki i szarą bokserkę. Nie dodam zdjęcia, bo musiałam się przebrać przed ściąganiem tapety ;p.

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz