13 mar 2013

Jogaa . . . ;3


Od dzisiaj zaczynam ćwiczyć jogę. Już zrobiłam trochę ćwiczeń rozciągających : D.
Codziennie ( przynajmniej spróbuję ) będę dodawała po jednym ćwiczeniu z mojej książki o jodze : ).
I. Działanie ;

Unoszenie ramion :
> wzmacnianie osłabione przedramiona,
> wzmacnia mięśnie piersi,
> przynosi ulgę zmęczonym ramionom.

II. Wykonanie ;
1. Usiądź wygodnie po turecku.
2. Unieść ręce do wysokości łopatek. Wewnętrzne powierzchnie dłoni skierować ku górze, palce w kierunku szyi, a łokcie na zewnątrz. Dłonie tworzą linie prostą równoległą do biustu ( zdj. 1 ).
3. Bardzo powoli unosić ręce do góry, jak gdyby broniąc się przed tym ruchem ( zdj. 2 ).
4. Wyprostować całkowicie ręce w łokciach i opuścić je na dół, znowu jakby przeciwdziałając temu ruchowi. W czasie  ćwiczenia należy oddychać normalnie.
5. Powtórzyć ćwiczenie od trzech do pięciu razy ( dziennie ).

Zdj. nr 1 ;





Dobranoc ; D  . . .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz